قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

یلدا مبارک

 

سلام  

راستی امشب شب یلدا خانومه که سالی یه بار قدم رنجه کرده تشریف آورده و نقاب از رخ می گشایند.  

یلدا مبارک 

 

۱

 

از آدمای ترسو بدم می آد 

 

از آدمای ضعیف بیشتر 

 

تا حالا چیزی رو گم کردید؟

 تا حالا چیزی رو گم کردید؟ خب معلومه. همه یه وقتایی یه چیزایی گم می کنن، منم یکی از اون همه. من یکی که زیاد چیز گم می کنم. تا چند سال پیش خیلی رو لوازمم حساس بودم واگر خدایی نکرده چیزی گم می کردم تا مدتها دنبالش می گشتم و از گم شدنش یه عالمه ناراحت می شدم. خب اون وقتا با هر وسیله ای که داشتم یه رابطه قوی برقرار می کردم البته خیلی ناخواسته. یه روزی وقتی کتاب کیمیاگر کوئیلو رو میخوندم که می گفت مثلا هنگام عبور از صحرا روح ما با روح صحرا و با و ... یکی میشه منم به این نتیجه رسیدم که روح منم با وسایل شخصی ام در هم می آمیزد برای همینه که دل کندن از آنها برام سخته. یادم ده سال پیش که ساعت گرانبهایی رو گم کردم تا مدتها چشمم دنبالش بود. از بد روزگار حتی مدلشم پیدا نکردم. از همون موقع تصمیم گرفتم فاصله بین روح ها رو حفظ کنم و نذارم قاطی بشن. جالبه که از اون به بعد خیلی کم چیز گم کردم البته منظورم چیزای مهمه.  

الان دو -سه ماه از انگشترم خبری نیست اصلا نمیدونم کجا گذاشتمش و آخرین بار کی ازش استفاده کردم. نصف شب گذشته و پریشب همه جا رو زیرو رو کردم ولی رسماْ گم شده و خبری ازش نیست. شاید دلم براش تنگ بشه خصوصا که الان قیمت طلا دو برابر نسبت به اون موقع دو برابر شده و شاید دیگه نتونم از مدلش بخرم. یکی نیست به من بگه دختر خوب مرض داری چیزی می خری که استفاده نمی کنی؟ اصلا گم شد که شد، به جهنم، خودمو بکشم که گم شده. ات و آشغال می خریم که گم بشن دیگه . من خیلی شاهکار کنم خودم گم نشم. ولی یه ذره دوستش داشتم. حیف شد که گم شد. شایدم حیف نشده و تو تقدیرش!!!! نوشتن گم شدنی!

ایرانی اصیل

باورتون میشه در تصاویرحکاکی شده بر سنگهای تخت جمشید جایی که شکوه و عظمت ایران باستان به نمایش گذاشته شده هیچکس عصبانی نیست همه آرامند و اخم یه چهره ندارند

 هیچکس سوار بر اسب نیست همه با هم برابرند 

هیچکس را در حال تعظیم نمی بینیدهمه با هم برادرند

 در بین این صدها پیکر تراشیده شده حتی یک تصویر برهنه وجود ندارد.جنسیت مانع با هم بودن نیست. 

از این روست که باید به ایرانی بودن خودمان مغرور باشیم

اسلام مردان

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

فکر نون باشید که خربزه آبه

بالاخره زمان اجرایی شدن یارانه ها! رسید

یه زمانی مردم از زمان شاه حرف می زدند، از ارزونی و فراوونی حالا ما و بچه های ما باید از کی حرف بزنند؟ یکی از اولین تاثیرات این اجرایی شدن لشکرکشی نیروهای انتظامی و پلیسهای راهنمایی رانندگی برخی نیروهای دیگه به خیابانهاست. پدرم گفت وقتی به پمپ گاز مراجعه کرده سه ساعت توی صف انتظار بوده و پلیسها هم ژسه به دست بر امور نظارت می کردن تازه روزهای قبل هشتصد تومان پول میداده امروز به لطف اجرای عدالت! پنج هزار و چهارصد تومان پرداخت کرده!  

تازه از امروز کلاه برداری و کلاه گذاری ها قرار رسماْ رنگ و بوی شرعی به خودش بگیره.

القصه فکر نون باشید که خربزه آبه. البته یاد یه مثل دیگه هم افتادم که بی مناسبت نیست ولی یه کمی بی ادبیه ولی می نویسم: دوره زمونه ای شده که یکی بار خر رو میخوره یکی هم چس خر رو. یعنی این اجرای عدالت سرمایه دار رو گردن کلفت تر می کنه و ضعفا رو با باد هوا سیر می کنه.

زندگی چیست

 

پرسیدم: زندگی چیست؟ 

پاسخ داد: افسون دلفریب امید همراه قریحه دروغین خیال 

 

شب روستا

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

حس قشنگ


باید حس قشنگی باشه،

وقتی با تمام وجود احساسش می کنی

وقتی در آغوشش می کشی و بوسه بارانش می کنی... 

 

دوباره این احساس در من زنده شد؛  

چرا؟

دلم برایش پر کشید.

دوباره اشک به چشمانم دوانید.

چرا؟

تنها شدم از رهایی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.