قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

۲۳

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

حسین پناهی

صفر را بستند 
 

تا ما به بیرون زنگ نزنیم
 

از شما چه پنهان
 

ما از درون زنگ زدیم!

TOUT SIMPLEMENT

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

من که ازت چیزی نخواسته بودم جز یه حضور ساده توی ثانیه هام

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

به نیت نمایشگاه به مقصد کارتینگ

امروز فوق العاده بود: اول ازهمه بعد از دو ساعت اس ام اس بازی تونستم یه قرار قبلی رو با یه بهانه جویی شیک لغو کنم؛ دوست نداشتم باهاش برم بیرون، زور که نیست. ظهر به اتفاق خواهر جان رفتیم لباسای مهمونی فرداشب رو پرو کردیم با کلی مسخره بازی و خنده گساری. بعداز ظهر گفتم قربه الی ا... میرم نمایشگاه کتاب. رفتم ولی خیلییی شلوغ بود منم خرید رو تحریم کردم و با تلفن یه دوست از ذوق زدگی زیاد و اشتیاق فراوانم به کتاب و کتابخونی کنده شدمو رفتم سوی قرار جدید. همراه دوستان که جمعشون جمع بود گلشون غایب راهی کارتینگ شدم و پول کتابا رو پشت سرهم ماشین سواری کردم بعدشم رفتیم مهمون بازی و دو ساعت خوابیدم تا تلافی فعالیت روز دربیاد.

پ.ن.:امروز فقط تو برنامه ام نمایشگاه بود ولی چه چیزایی که بهش اضافه نشد، امروز به نیت نمایشگاه ازخونه خارج شدم به کارتینگ رسیدم اگه فردا به نیت کارتینگ بیام بیرون فکر کنم به یه پارتی جایی برسم...

یادت را نمی توانی از من بگیری...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

دوستت دارم ای آشنا حتی اگر

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

۲۲

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

روز زن روز زمین روز مهرورزی و دوستی مبارک

۸ می  

 

 روز جهانی زن  

 

مبارک 

 

پ.ن. حجاب اجباری نیست 

پ.ن. زن ابزار نیست 

پ.ن. عجب گافی دادم من. وقتی رسیدم سر کلاس فهمیدم به جای می نوشتم مارس!!! 

پ.ن.: سپندار عزیز میدانم که روز مادره ولی از نظر من روز زن ست چون زنهای زیادی داریم که زن هستند ولی مادر نیستند واینکه قبل از مادر بودن باید زن بود...

این است پایان قاصدکی که می گرید

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.