قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

نرخ جدید، نبود نفس کش

در پی اعلام نرخهای لاک ناخن و سولاریوم و غیره و ذالک و استقبال امت دشمن شکن! یک مقام ناآگاه به شکل غیر رسمی اعلام کرد سرویسهای زیر به زودی به موارد قبل اضافه خواهند شد:

 

*       بریج دندان:  ٢٣٠٠٠ تومن

*       ابرو دم موشی:  ۶٠٠٠ تومن

*       تتو ابرو:  ۶٠٠٠ تومن

*       لنزهای رنگی مخصوصا سبز :  ١٨٠٠٠ تومن

*       اصلاح برورو:  ۵٠٠٠ تومن

*       مش و هایلایت:  هر رنگ ١٢٠٠٠ تومن

*       فرمژه و مژه مصنوعی:   ٨٠٠٠ تومن

*       شینیون:  ٣٠٠٠٠ تومن

*       مدل جومونگ:  ١۶٠٠٠ تومن

*       پدیکور:  ٣٠٠٠ تومن

*       مانیکور ۴٠٠٠ تومن

*       هردو با هم با تخفیف ویژه:  ۶٠٠٠ تومن

*       خط لب:  ۴٠٠٠ تومن

*       تزریق لب:  ١٢٠٠٠ تومن

*       خال گوشه لب:  ٨٠٠٠ تومن

*       خط چشم:  ٨٠٠٠ تومن

*       گونه (اعم از کاشته و طبیعی!):  ١۵٠٠٠ تومن

*       اکستنشن مو:  ١٢٠٠٠ تومن

*       بافت آفریقایی:  ١۴٠٠٠ تومن

*       بافت مکزیکی:  ١٢٠٠٠ تومن

*       سایر بافتها:  ٩٠٠٠ تومن

*       عینک به یقه:  ٣٠٠٠ تومن

*       عینک دودی در جیب یا هرجای دیگه!:  ٣٠٠٠ تومن

*       پوست سفید بلوری:  ٢٠٠٠٠ تومن

*       چشم شهلا:  ١۵٠٠٠ تومن

*       قد رعنا:  ١۵٠٠٠ تومن

*       لبخند ملیح:  ١٢٠٠٠ تومن

*       صورت وجیه:  ١۴٠٠٠ تومن

*       حمل گیتار بردوش :  ١٨٠٠٠ تومن

*       استفاده از زیورآلات: خنزر پنزر ١۵٠٠٠ تومن، جیگیل پبگیل  ٢۵٠٠٠ تومن

*       چکمه بلند :  ٣٠٠٠٠ تومن

*       صندل:  ٢٠٠٠٠ تومن

*       پاشنه بلند:  ١٠٠٠٠ تومن

*       بوی خوش که برای غیر شوهر استفاده شده:  ١۵٠٠٠ تومن

*       استفاده از هرگونه شامپو و لوسیون خوشبو کنندهی بدن:  ١٢٠٠٠ تومن

*       همراه داشتن کارت کلاس زبان:  انگلیسی ١٠٠٠٠ تومن، فرانسه ١۵٠٠٠ تومن

 

٣ نفر با هم ده درصد، ۶ نفر بیست درصد و بالای ١٠ نفر سی درصد تخفیف منظور میگردد.

 

ارقام فوق به محض تایید سازمان حمایت از مصرف کننده، به سرویسهای قبلی اضافه شده و به کلیهی گشتهای ارشاد و نسبت و غیره اعلام خواهد شد

من الله توفیق و التکلان

ستاد احیا و صیانت از سنت دیرینه زنده بگوری دختران

 

تبصره ١: جهت تشویق مصادیق نجابت و حفظ گوهرهای درون صدف در صورت حایز بودن شرایط زیر مبالغ تشویقی زیر از مبالغ بالا کسر گردد، باشد که مشوقی برای هدایت به راه راست شود:

 

*       ابروی پاچه بُزی: ٣٠٠٠ تومن

*       خال مودار برروی صورت:  ٣٠٠٠ تومن

*       کلاه پشمی زیر روسری:  ٢٠٠٠ تومن

*       مانتو استوانهای گشاد:  ٣٠٠٠ تومن be

*       اخمهای در هم و قیافهی زشت:  ۴٠٠٠ تومن

*       سبیل:  ۴٠٠٠ تومن

*       همراه داشتن کارت کلاس خیاطی یا آشپزی:  ۵٠٠٠ تومن + تشویق گروهی

*       پوشیه:  کدوم احمقی اینو گرفته؟! ولش کنین بره!

 

تبصره: در صورت اعزام به منکرات مبلغ ۵٠٠٠ تومن هزینهی ایاب و ذهاب، بابت هر ساعت اسکان! در بازداشتگاه موقت ٨٠٠٠ تومن، هر برگه تعهد ۵٠٠٠ تومن و هر تلفن به بابام اینا ٣٠٠٠ تومن به صورتحساب اضافه میگردد! نصیحتهای پدرانه مسئولین دلسوز مبنی بر بیسرپرستی و بدسرپرستی سوژه، ساعتی ٢۵٠٠٠ تومن لحاظ گردد.

 

تبصره آخری: به مسئولین اجرایی خصوصی اعلام میگردد.

باران ما

باران

این مطلب رو چند روز پیش نوشتم تا بذارم تو وب ولی اتصال قطع شد و منم یه جورایی یادم رفت.

امروز دوشنبه 28/4 ساعت 8:45 صبح بالاخره باران ما دنیا اومد. یه دختر ناز و ملیح یه کمی زشت قشنگ یه عالمه سبزه با موهای یه کم فر با چشمای یه ذره درشت سیاه. دوست داشتنی و خوردنی! تازه شکمو هم هست چون وقتی از اتاق عمل آوردنش بیرون سعی میکرد دستشو بخوره. اسم بچه هم در راستای تلاش برای حضور باران در تابستان و خنکی هوا، طراوت و ترنم زندگی باران نهاده شد.  وقتی به ستایش کوچولو گفتند باران عمو دنیا اومد به سرعت سمت پنجره رفته، بازش کرده، به آسمون اشاره کرده و به کلام کودکانه گفته: نیسش. نی نی رو ساعت 9:09 دقیقا باباش برای اولین بار دید. فرزاد دل تو دلش نبود.

باورم نمیشه جنینی که تا یک ساعت پیش تو محیط تاریکی بوده وارد یه دنیای نسبتا بزرگ شده. وقتی خواهرم رو آوردن تو اتاق، تازه به هوش اومده بود و مرتب بارانم بارانم میکرد... چه لحظات نابی... چه شوری و چه احساسی.

برای لحظاتی اشک در چشمانم حلقه زد ؛ راستش یاد یکی دوتا از دوستام افتادم که بچه دار نمیشن، دعا کردم در دل و از خداوند خواستم به آنها و به همه آنهایی که در آرزوی داشتن فرزند هستند فرزندانی نیکو و صالح عنایت کند. 

هر تولدی نشانه این است که خدا هنوز به انسان امیدوار است، هنوز میخواهد انسان برترین باشد، هنوز جایی و وقتی برای تعالی هست، عشق تمامی ندارد و هر روز از نو به شکلی نو در بطنی تازه حیات آغاز می کند.

 

خدایا هر کی بچه دوست داره بهش بچه بده، مگه چی از تو کم میشه که بعضی ها رو تو حسرت نگه میداری. خدایا همیشه میگن بچه چسب زندگیه، به اونایی که چسب ندارن یه دوقلوش رو بده!





دلم

 

 

دلم تنگ است 


و از تنگی جا برای غصه هاش


داره می ترکه!  

 

 

یک ملا و یک درویش

یک ملا و یک درویش  

 

 

یک ملا و یک درویش که مراحلی از سیر و سلوک را گذرانده بودند و از دیری به دیر دیگر سفر می کردند، سر راه خود دختری را دیدند در کنار رودخانه ایستاده بود و تردید داشت از آن بگذرد.. وقتی آن دو نزدیک رودخانه رسیدند دخترک از آن ها تقاضای کمک کرد. درویش بلا درنگ دخترک رابرداشت و از

رودخانه گذراند.

دخترک رفت و آن دو به راه خود ادامه دادند و مسافتی طولانی را پیمودند تا به مقصد رسیدند. در همین هنگام ملا   که ساعت ها سکوت کرده بود خطاب به همراه خود گفت:«دوست عزیز! ما  نباید به جنس لطیف نزدیک شویم. تماس با جنس لطیف برخلاف عقاید و مقررات مکتب ماست. در صورتی که تو دخترک را بغل کردی و از رودخانه عبور دادی.» درویش با خونسردی و با حالتی بی تفاوت جواب داد: « من دخترک را همان جا رها کردم ولی تو هنوز به آن چسبیده ای و رهایش نمی کنی.»

فریب


برای تنها بودن


هیچ دلیلی بهتر از این نیست


که خودمان را بفریبیم


و


خود را قانع کنیم که تنهاییم.


من

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

طوفان من

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

کورش کبیر

و چنین گفت کوروش بزرگ 


 

از پارس برآمدم.از پارسوماش.این گفته من است.کورش پسر   ماندانا و کمبوجیه.من کورش هخامنش فرمان دادم که بر مردمان ملال نرود.زیرا ملال مردمان ملال من است  و شادمانی مردمان شادمانی من.بگذارید هرکس به آیین خویش باشد. زنان را گرامی بدارید.فرودستان را دریابید.و هرکس به تکلم قبیله خویش سخن گوید.گسستن زنجیر  ها آرزوی من است.ما شب و شقاوت را خواهیم زدود  ،زندگی را ستایش خواهیم کرد.تا هست سرزمین من آسمانی باد.که در او   رود ها ی بسیاری جاری است.ما دامنه ها  و دشت هایی داریم دریا وار.سحرآمیز  ،سرسبز و برکت خیز.و شما راگفتم این بهشت بی گزند را گرامی بدارید.سرزمین من توان شکفتنش بسیار است.سرزمین من ، مادر من است.تا هست خنده شادی خیز کودکان خوش باد ،تا هست شهریاری بانوان و آواز خنیاگران خوش باد.تا هست رودها بسیار تر و بسیارتر باد.از اندوه و عزا   به دور باد سرزمین من.تا هست هرگز دلتنگی به دیدارتان نیاید.تا هست اندوه آدمیان مرده با د  .به یادتان می آورم بهترین ارمغان آدمی آزادی ست. باشد که تا هست از خان و مان ملتم عطر و ترانه برخیزد.مردمان ما شایسته  آرامش وآزادی اند،مردمان ما شایسته شادمانی   و ترانه اند.،مردمان ما شایسته عدالت و علاقه اند   ، دودمانتان در آرامش ، زندگی هاتان دراز ، و آینده  تان روشن تر از امروز  باد، این آرزوی من است  

 

منبع: برگزیده ای از سخنان کورش بزرگ در منشورهای پارسومانش، شوشیانا و پرشیا

خوشبختی


"خوشبختی وظیفه نیست ولی نتیجه وظیفه شناسی است."


با گوشه نیشنی و دست روی دست گذاشتن کسی نمی آید تا خوشبختی را دو دستی تقدیم نمایید.

قانون کنش و واکنش همیشه و همه جا درست است، ولی قرار نیست این دو عمل پشت سرهم رخ بدهند، هیچ جایی هیچ سندی برای تضمین آن ارائه نشده است.

بلند شو، تکانی به خودت بده، بر خلاف گفته برخی، همای سعادت در قله قاف یافت نمیشود، سیمرغی هم پاسدار آن نیست، خوشبختی در میان دستان تو جای دارد ولی چون چشمانت را خوب نشسته ای آن را نمی بینی!

برخیز و به هوش باش، تا با تنبلی و اتلاف وقت، هدیه ناب خداوند را از دست ندهی، لحظات عمر منتظر هیچ کسی باقی نمی ماند، زندگی جاریست چونان رودی که می گذرد، همچون روغنی که می ریزد و جمع کردنش کار حضرت فیل.

زندگی برای توست، قبول، همیشه و همه جا مشکلات وجود دارند، زمین و زمان هیچگاه از مشکل خالی نبوده اند، اما تو با اعتماد به نفس، با شجاعت و تهور، با تلاش مستمر میتوانی از پس همه مشکلات برایی. تو میتوانی چون تو برگزیده هستی، از میان هزاران جماد به تو حق زیستن داده شده، زندگی کن و از آن لذت ببر، مگذار نیروهای بد ناامیدت سازند، آنها را از خود دور ساز تا از زندگی ات لذت ببری و از خودت احساس رضایت داشته باشی. تو می توانی؛ کافی است استعدادهایت را بشناسی، آنها را در مسیر رشد و تعالی قرار دهی و البته کمی چاشنی شانس هم به ان اضافه شود. ولی حتی اگر تلاشهایت به بار ننشست ناامید مشو، پیشتر گفتم هر عملی را عکس العملی باید. و صد البته دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره!

 

گفتگو با خدا!

مرد: خدا؟

خدا: بله؟

مرد: میشه یه چیزی ازت بخوام؟

خدا: البته!

مرد: یه میلیون سال از نظر تو چقدره؟

خدا: یه ثانیه.

مرد: و یه میلیون دلار؟

خدا: یه پنی.

مرد: خدا، میشه یه پنی به من بدی؟

خدا: یه ثانیه صبرکن.