قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

۱

 

از آدمای ترسو بدم می آد 

 

از آدمای ضعیف بیشتر 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
الهه چهارشنبه 1 دی 1389 ساعت 10:27 ق.ظ

واقعا این تیپ افراد حال بهم زنن

مهشید چهارشنبه 1 دی 1389 ساعت 10:28 ق.ظ

ادمای ترسو و ضعیف همیشه بازنده اند
خود من ا.ون وقتی که احساس ضعف می کنم احساس توس هم می کنم و خوب خودمو می بازم
برای همین دارم سعی میکنم قوی باشم

؟ چهارشنبه 1 دی 1389 ساعت 10:30 ق.ظ

منظورت که من نیستم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حضرتعالی؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 دی 1389 ساعت 10:30 ق.ظ

یعنی چی اونوقت؟

من فقط حرف دلمو نوشتم

سپندار پنج‌شنبه 2 دی 1389 ساعت 06:53 ب.ظ http://nezakat.blogsky.com

من جزو دسته دوم هستم .
امید وارم فقط بدت بیاد و اقدام عملی انجام ندهی که دیگه ازت فرار میکنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد