قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

Mon âme

 

Mon âme ne dit mot  

Mon âme est-elle malade?

روانشناسی ازدواج و شکوه همسرداری

 

این عنوان یه شاهکار یا بهتر بگم یه کتاب درسی دانشگاهی است که بزودی یعنی از همین ترم بهمن جایگزین درس جمیت و تنظیم خانواده بشه. 

دولت اصلاحات در پی کاهش جمعیت کشور بوده و یه جورایی خیانت کرده! حالا دولت فعلی که معتقده جمعیت کشور باید به ۱۵۰میلیون برسه در اقدامی انقلابی متوجه ایت توطئه دشمن! شد و با یه اقدام انقلابی دیگه کتاب جدیدو تهیه و تنظیم و نشر داده. تا خانومای جامعه به جای یاد گرفتن راه های جلوگیری از بارداری راههای بیشتر بچه دار شدن رو یاد بگیرن . به نظرم تو این کتاب باید بیشتر روشهای مختلف و غیر تکراری سکس رو هم یا داده باشن! راههایی برای ..

کلا تو این کتاب قرار دانشجویان یاد بگیرن چه ملاکی برای انتخاب همسر باید داشته باشن و چه طوری با هم زندگی کنن تا به اسایش برسن البته آسایش از نظر مردان و زنان کاملا با هم فرق داره: یه زن در صورتی آرامش داره که شوهرش همه جوره مال اون باشه و آسایش برای یه مرد وقتی که زنای بیشترس دم دستش باشن (حالم بد شد از این جمله ای که نوشتم ولی واقعیت داره)

حتما توش نوشته مردا تعدادتون کم شده نایاب شدید خودتونو بگیرد و به جای یه ضعیفه دو - سه تا ضعیفه رو نون بدید البته برای رضای خدا و خدای نکرده برای مسئله سکس 

و خانمهاُ خانمهای عزیز حقوق آقایون رو در داشتن چند تا زن (نه همسر آخه همسر و شریک زندگی فقط یکی است) محترم بشمرید برید برا شواراتون خواستگاری و تا می تونید بزایید... 

البته من نمی دونم چندتا خر پیدا میشن که بخوان تو این دوره زمونه بیشتر از دو تا بچه داشته باشن.

جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست

 یکروز وقتى کارمندان به اداره رسیدند، اطلاعیه بزرگى  را در تابلوى اعلانات دیدند که روى  آن نوشته شده بود:  دیروز فردى که مانع پیشرفت شما در این اداره بود  درگذشت. شما را به شرکت در مراسم تشییع جنازه که ساعت ١٠ در سالن اجتماعات برگزار مى‌شود دعوت مى‌کنیم.

ادامه مطلب ...

خواب

 

گفتند اگر به فکر عزیزی باشی و آن عزیز همه رویای تو باشد 

آنگاه که پلک بر هم می نهی تا بیاسایی 

جز او نمی بینی و جز او نمی یابی 

چه کنم ای مهربان 

مدتها است که خواب را به چشمانم راهی نیست 

La neige et ma solitude

Tombe la neige, et toi, tu n’es pas avec moi.

Tout est blanc : les arbres, les rues, mon visage.

C’est le blanc de solitude, d’être seule jusqu’au bout du monde.

Il neige, mon cœur pleure pour fondre les distances.

Tu me manques.

Les battements de mon cœur t’appellent.

Où est-ce que tu es ?

 ?

۵

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

آدمها- شریعتی

آدمهای اربعه 

آدمهای دنبه دار خوشحال اربعه 

شکم- زیر شکم- نشیمن گاه و پوشش

tu me manques

 

Dès fois tu me manques, dès fois je voudrais te chanter, te garder dans mon coeur, mais tu es si vagabond que me sens si faible pour te faire maintenir. Comme tu es cruel mon chéri! comme tu l'es 

En tout cas j'ai besoin de toi, je meurs de toi; je veux ton sourire séduisant, ta  charme miraculeuse 

 

سنگدل، دلم برایت تنگ شده 

بارها حس می کنم دلم برایت تنگ شده، بارها می خواهم از تو بسرایم و تو را در قلب خویش نگاه دارم، اما تو آنچنان ولگردی که برای حفظ و نگهداری تو در خود احساس ضعف می کنم. آه، عزیز من تو چه سنگدلی! تو چه سنگدلی!  

در هر حال به تو نیازمندم، و به خاطر تو می میرم. من از تو آن تبسم دلفریب را، آن افسون سحرآمیز را می خواهم. 

میای بریم برف بازی؟

وای عجب برفی میاد. دوست می داریم برف ببارد حتی اگر لیز بخوریم یا حتی اگر ترافیک شود. خدا کند ادامه یابد تا فردا عصر، چون فردا تا سه بعد ازظهر امتحان دارم و وقت برف بازی ندارم ولی فردا یکراست می رم برف بازی، چقدر خوش می گذره، میخوام یه آدم برفی هم درست کنم، 

 اما حیف که...