قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

TU VIENS AVEC MOI

 

 از برقراری یک رابطه دوستی چه می خواهید؟ 

وقتی مردم می گویند از فردی که با او در ارتباط هستند چه می خواهند یعنی  در یک رابطه به چه خواسته هستند اغلب به مواردی اشاره می کنند که خودشان در آن رابطه به آن نیازمندند. 

آدمی برای زیستن نیازمند اموری چون خوردن و آشامیدن، خوابیدن و نفس کشیدن است. برخی از احتیاجات ما اگرچه حیاتی نیستند اما با نبودشان حیات انسان را به مخاطره می اندازند. مثل نیاز بودن و زندگی کردن در میان اجتماعات انسانی و در نتیجه نیاز دوستیابی. اینجوری روابط اجتماعی آدمها شکل می گیرد. و در بطن این روابط خواسته ها شکل می گیرند.

البته وقتی در یک رابطه به دنبال تأمین نیاز خاصی هستیم نیازها و خواسته های ما به جای هم می نشینند و در واقع با هم اشتباه می شوند. در واقع مواردی هم پیش می آید که نمی توان بین خواسته و نیاز خط جداکننده ای قایل شد یعنی خواسته می شود عین نیاز و بالعکس.

نظرات 11 + ارسال نظر
مهبد یکشنبه 5 دی 1389 ساعت 11:17 ق.ظ

سلام
کاملا موافقم
شاید به همین خاطر این چننی نیازی ست
که زندان انفرادی از سختترین تنبیهات است

سلام
نمیدونستم شما هم زندانی هستید. ان شاء الله به زودی آزاد بشید

سمیرا یکشنبه 5 دی 1389 ساعت 02:25 ب.ظ

من از دوستی آرامش میخوام
ولی کسی تا حالا نتونسته این ارامشو بهم بده

شما دیگه این حرفو نزن
حالا این آرامشی که میخوای یه خواسته است یا یه نیاز؟

سمیرا یکشنبه 5 دی 1389 ساعت 02:26 ب.ظ

حالا چرا اینجا رو ظلمات کردی؟ ادم می ترسه

سلام
به این قشنگی
بی ذوق
عوض تبریک گفتنشه

الهه یکشنبه 5 دی 1389 ساعت 02:45 ب.ظ

خواسته یا نیاز، مهم اینه که ممکنه هیچ وقت به خواسته ات نرسی و یا نیازت هیچ وقت رفع نشه

حق با شماست ممکنه یه عمر حسرت به دل بمونیم

یک دوست یکشنبه 5 دی 1389 ساعت 03:05 ب.ظ

هر چه می خواستم از من دریغ شد خواسته هایم نیاز شد کسی توجه ی نکرد حالا به عقده ای نگشودنی تبدیل شده که همه جا دست وپای مرا می بندد


سلام خانوم دلارام
کاش من نیز دل آرامی داشتم

خب چه می شود کرد!

سلام

آرزو می کنم با آنچه ویا آنکس که میخواهید و مایه ارامشتان خواهد بود بزودی روبرو شوید

گربه تنها یکشنبه 5 دی 1389 ساعت 08:22 ب.ظ http://devil-angel.blogsky.com

گاهی اوقات هم خودمان را گول میزنیم
و یا رومون نمیشه نیاز هامون را بگیم

موافقم

شبنم یکشنبه 5 دی 1389 ساعت 08:33 ب.ظ http://kolbeyeshabnam.blogfa.com

من از دوستی چیزی نمی خوام ! من اصلا رابطه ی دوستی نمی خوام...

نازنین پس چی می خوای؟

گوش بده دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 03:32 ق.ظ

نه به نوشته هات نه به این تم چندش

به شما اصلا مربوط نیست
من هر کاری دلم بخواد میکنم و از کسی اجازه نمیگیرم

خاک سرخ دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 10:16 ق.ظ http://www.khakesorkheman.blogsky.com

با حرفات موافقم .
مطلبت خیلی جای حرف داره .
اما چیزی که هست اینه که این دنیای مجازی فرصتی هست برای تامین نیازها و یا خواسته ها و یا ثبت اندیشه هائی که شاید در جای دیگه ما رو با بحران های جدی تری روبرو کنه .
اینجا تقابل و تعامل اندیشه ها باعث ارتقاء روح و افکار آدم میشه . البته اگر مصاحب خوبی برای خودت انتخاب کنی .
با تجربه ای که تو این سالهای عمرم بدست آوردم همیشه احتیاط رو توی نوشتن جواب برای این دست سوال ها رعایت می کنم .
امیدوارم حق مطلب ادا شده باشد .

نه ادا نشد!٬!!!

تو دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 10:37 ق.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

...!
ممنون که ما رو میخونید....

خواهش میشه

محراب دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 02:35 ب.ظ http://www.birag.blogsky.com

سلام
ممنون که سر زدی
یه فایل خو از حسین پناهی دارم
اشعارش و بیوگرافیش
بخوام برات بفرستم آدرس ندارم
چجوری می شه بدیتت برسونم

ممنون بهتون میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد