قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

یه پایان تلخ بهتراز یه تلخ بی پایانه

یه پایان تلخ بهتراز یه تلخ بی پایانه

این جمله یکی از پر معناترین جملات فیلم "درباره الی..." ست. نمی دونم امروز چی شد نشستم این فیلمو نگاه کردم و چرا این جمله تو ذهنم نقش بسته. شاید برای اینکه اواخرفیلم سپیده مجبور شد یه پایان تلخ از رابطه خودش و الی ترسیم کنه با دروغی که به نامزد الی گفت.

راستی اگه شما جای الی بودید چکار میکردید؟فرض کنید نامزد دارید و از این نامزدی خسته اید رابطه شما فقط بر پایه اجبار خانواده، سنت و مذهبه، قلبا تمایلی به ادامه ندارید و میخواهید رها کنید اما رهاتون نمی کنن با این حال از نظر شما همه چیز تموم شدست. به خودتون اجازه میدید جای دیگه سرک بکشید یا نه، معتقدید باید تا آخرین لحظه مقید بود؟

نظرات 4 + ارسال نظر
رضا جمعه 19 آذر 1389 ساعت 07:18 ب.ظ http://88888888.blogsky.com

پس اهل فیلم دیدن هم هستی!!اهل چند بار دیدن یک فیلم...
من با راز حرف میزنم!!من!!خب شاید
بزار به حساب شخصیت مارموزم(مرموز)
زیبا بود..میدونی که چیو میگو؟.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خواستم اذیتت کنم.ولی دلم نیمد.موفق باشی

سلام
تو این دنیا همه دست به دست هم دادن تامنو اذیت کنند شما هم روش
.
.
۰
.
. ولی من کم نمیارم
من روی این دنیای پر از دروغ ونفرت و خیانت وسیاهی رو کم می کنم

شبنم جمعه 19 آذر 1389 ساعت 08:00 ب.ظ

واقعا نمیتونم جواب بدم .... نمیدونم اگه تو اون موقعیت باشم چیکار می کنم...

من فقط امیدوارم جوری شریک زندگیمو انتخاب کنم که به یه همچین چیزی نکشه. با منطق و عقل و احساس
همه با هم ...!

شبزده جمعه 19 آذر 1389 ساعت 08:43 ب.ظ http://posteshir.blogfa.com

سلاااااام.من اومدم.خوبی؟چه خبر؟
میبینم که اول شدم.خیلی دیر اومدم.شرمنده.
من آپ کردما.بیا

هیس جمعه 19 آذر 1389 ساعت 09:02 ب.ظ http://l-liss.blogsky.com

دلارام عزیز
من فقط یک چیز را خوب فهمیدم
اینکه دلبخواه خودم زندگی کنم نه بقیه
چون همین بقیه ها وقتی که پشیمان میشوی یا حسرت کارهای نکرده و حرف های نزده بر دلت میماند دیگر تو را نمیشناسند و حتی تغییر موضع میدهند.
زمان که بگذرد همه چیز کمرنگ میشود جز خواسته های از ته دل خودت.

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد