قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

بزرگداشت

دوباره ماه آذر تشریف فرما شد 

امیدوارم زیاد بد نگذره! 

دانشگاه ما گویا هر سال طبق یک سنت دیرین بزرگداشتی را برای مرحوم دکتر شریعتی برگزار می کنه. پارسال که خیلی عالی بود ولی امسال دیر اعلام کردند و من یه گردهمایی خیلی جالب رو از دست دادم ولی.. ولی یادش برای همیشه گرامی باد. 

 

این روزها دلم میخواد درمورد یه شخصیت بزرگ بنویسم خدا میدونه اونقدر بهش علاقه مند شدم که نپرس... یک مرد واقعی که تاثیر به سزایی در زندگی همه ما علی الخصوص دانشگاهیون گذاشته. برای همین لازمه برای بزرگداشت این بزرگ مرد دانشمند مطالبی رو بنویسم که یادم نره من ایرانی ام و ایرانی بودنم مایه مباهات من. 

 

 اگه گفتی چه کسی رو میگم؟ 

نظرات 2 + ارسال نظر
اکبر سه‌شنبه 2 آذر 1389 ساعت 02:06 ب.ظ http://akisar.blogfa.com

سلام
قطعا و بدون هیچ شکی دکتر شریعتی .
میتونم بپرسم دانشجوی کدوم دانشگاه ایرانی ؟؟؟؟؟؟؟
دانشگاهتون بادل و جراته که هنوز بزرگداشت دکتر شریعتی رو برگزار میکنه سال قبل نذاشتند حتی سالگرد این بزرگ رو برگزار کنند.
منم یه مدت از ایشون گفتم و اگه بتونم بیشتر میگم اما گفتن ایشون خیلی سخته .
امیدوارم موفق باشی

سحرگاه امید پنج‌شنبه 4 آذر 1389 ساعت 12:34 ق.ظ

سلام دوست خوبم.
نمی‌دونم منظورت کیه؟ ولی روح دکتر شریعتی شاد که هنوز بعد از سالها حرفهاش تازگی داره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد