قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

دوستان سلام، سلام دوستان

سلام دوستان عزیز و مهربان  

سلامی هم مخصوص معترضان 

اصلا منظورم از معترض خدای نکرده اغتشاش گر و از این حرفها نیستا! به جونم خودم 

 مگه فقط باید داد و هوار کرد و سطل اشغالی آتیش زد و شعار داد تا صدای اعتراض شنیده بشه 

 

نه عزیزم، دنیا پیشرفت کرده ما هم که الحمدالله از غافله عقب که نموندیم هیچ به سلامتی آوانگارد (پایونیر ، ای بابا از دست این واژگان ناملموس غربی همون پیش قراول خومون) هستیم 

اخیر به لطف دولت کریمه اینترنت شیوه اعتراض جدیدی باب شده که بسیار تأثیرگذار تر است  

فکرتو راست کن نذار منحرف بشه اصلا و ابدا نمیخوام از هک کردن و اینجور قضایا بحرفم کاملا وارونه! اندکی در احوال همین سیستم بلاگ اسکای دقیق شوید به منظورم در ایکی ثانیه (بی کلاس مثل لاتها حرف نزن) پی خواهید برد... 

. یافتی  ؟ 

نه؟ 

دقیق تر 

یه کم بیشتر 

مراقب باش خدایی نکرده کسی چشمت نزنه 

... 

خب شاهکار منظورم همین سیستم گذاشتن نظر یا به گفته غربی ها comment گذاشتن دیگه 

 البته بسی قابل توجه و بسی اثر بخش 

. باور نداری!  

خب نکن، زور که نیست، چماق هم که بالا سرت نگه نداشتم، باور نکن 

چه باور کنی چه نکنی این نظرات روی من تاثیر گذاشته، خیل عظیمی از خوانندگان! به طور عمومی (دوستانه) و برخی هم خصوصی (با اعمال زور و عمل شاقه) من رو به گذاشتن محصول ذهن و دست خودم ترغیب کردند. 

 

این روزها خیلی سرم شلوغه، از طرفی سرکار رفتن از سویی دانشگاه رفتن، مطالعات سنگین و وقت گیر (و صد البته پر هزینه)، کارهای ترجمه از جانبی و از جهتی  دیگر کلاسهای تدریسم که قرار دو تا هم بهشون اضافه بشه اصلا بر دوشم سنگینی نمیکنه اما حسابی سرمو مثل بازار شام شلوغ کردن  

بنابراین طبیعی کمتر بنویسم ولی چشم سعی می کنم هر هفته حداقل یک مطلبی تازه(در واقع یا شاهکار بی نظیر) از خودم  ارائه بدم 

نظرات 6 + ارسال نظر
سپندار دوشنبه 12 مهر 1389 ساعت 10:56 ق.ظ

دسمریزا .

سمیرا دوشنبه 12 مهر 1389 ساعت 09:20 ب.ظ

وای چقدر خانومی
دلارام جان زیاد خودت رو خسته ومشغول کار نکن یه خورده تفریح هم لازمه

مهدی چهارشنبه 14 مهر 1389 ساعت 07:24 ب.ظ http://riant.blogsky.com

معذرت می خوام ، کلا اینایی که نوشتی یعنی چی ؟
البته آین پاراگراف آخر قابل فهم بود . خدا کنه همیشه سرت شلوغ باشه .

خب باید یبزرگ شی که بفهمی!!!!!!!!۱

مهدی جمعه 16 مهر 1389 ساعت 03:17 ب.ظ http://riant.blogsky.com

سلام
من شاید خود خواه باشم ، اما این که تنها هستم ارتباطی نداره به این موضوع .
ممنون بابت توجهی که داری دوست عزیز

شبنم جمعه 16 مهر 1389 ساعت 06:30 ب.ظ http://arefane.blogsky.com

سلام .........
بالاخره آپیدم ..........
زود باش بیا ........

مهدی یکشنبه 18 مهر 1389 ساعت 08:33 ب.ظ http://norm.blogsky.com

فکر کنم اسم وبلاگت رو دیگه باید عوض کنی...
سلام... ببخشید اول سلام...
مختصری توضیح در مورد زندگیه روز مره واسه آدم سنگینیه بیشتری داره تا کارهای روزمره اما جذابیت و نوشتن در مورد خودی به خاطر جذابیت و دلخواستگی ، سنگینی را بسی پرقومانند میکند...
آپ هستم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد