قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

دعا

 

 

از عاقلان حساب دلم را جدا کنید 

حرف و حدیث کهنه خود را رها کنید 

چیزی به شب نمانده، به خلوت که میروید 

قدری دل شکسته ما را دعا کنید

نظرات 4 + ارسال نظر
احمد چهارشنبه 10 شهریور 1389 ساعت 02:27 ب.ظ

من بخدا واست دعا کردم. ولی نذار حسابت از عاقلان جدا باشه.

ثمین جون(به سوی فردایی بهتر...) پنج‌شنبه 11 شهریور 1389 ساعت 01:25 ب.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com


یه سلام عاشقونه
با یه بغض بی بهونه
می نویسم تا بدونی
یاد تو، تو دل می مونه
.
.
بخاطر همین اومدم خبرت کنم که من آپ کردم...
.
.
.
.
حالا بدو بیا پیشم
تا با نظرای خوبت وبلاگم روز بهتر از روز قبلش بشه.....
راستی عزیزم یه اتفاقی برام افتاده خوشحال میشم با صبر و حوصله پستمو بخونی و نظرتو برام بذاری که اگر تو جای من بودی چی کار میکردی!؟؟!؟!؟!
منتظرتم عزیزم




خیلی وقته نیمدی پیشم.....دلم میگیره و میشکنه باهات قهر میکنماااااااااااا

وحید جمعه 12 شهریور 1389 ساعت 02:46 ق.ظ http://www.tanhabanasim.persian.ir

با سلام خدمت شما
از شع زیبایتان حز کاف و وافی را بردم
میگن همه چیز ، نو و تازش خوبه. اما تنها چیزی که شکستش بیشتر نزد خدا ارزش داره ،دله ، پس خوش به حال شما
من شما رو در لینک وبلاگم قرار میدم .با عنوان دلارام 360 . شما هم به وبلاگ خرابه من سری بزنید . اگه خواستید با نام وبلاگم اد کنید
پیروز باشی

گربه تنها چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 11:13 ق.ظ http://devil-angel.blogsky.com

میگن با دعای گربه بارون میاد
اما باشه .... دعا میکنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد