قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

هورا خواهرم قبول شد

بالاخره خواهرم کنکور کاردانی به کارشناسی رتبه خوب آورد و شانس قبولی اش خیلی بالاست

نمیدونم چه حکمتی تو این کار بود

بنده خدا 3 سال داره می خونه

پارسال سر مرز بود

ولی امسال خیلی رتبه اش بهتر شده

البته نه اینکه خواهرم شاگرد تنبلی باشه ها استرس زیاد داشت

خدا رو شکر

نظرات 5 + ارسال نظر
سمیرا سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 10:41 ب.ظ

تبریک

مهدی یکشنبه 7 شهریور 1389 ساعت 01:35 ق.ظ http://norm.blogsky.com

کاردانی به کاشناسی خیلی سخته...
من ۱ سال بعد کاردانی پشت کنکور موندم و باعث شد برم سربازی دور کلام قرمزی...
بعد ۲ سال که سربازی تموم شد سال پیش مبارکا قبول شدم...
قبولیه اوشون هم مبارکا...

سیل یکشنبه 7 شهریور 1389 ساعت 12:25 ب.ظ http://88888888.blogsky.com

تبریک میگم به خانواده ای به این قدمت......سه سال..تبریک..کاش..

احمد یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 09:43 ب.ظ

هورا برادر منم قبول شد.

امیر دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 11:44 ق.ظ

خوب راستش من که خیلی خوشحال شدم. شاید اگه واسه خودم در مورد هر موضوعی دعا میکردم مستجاب نمیشد ولی واسه خواهر شما یه دفعه دعا کردم ولی از ته دل دعا کردم و خدا رو شکر که جواب داد. بازم میگم واقعا از این موضوع خوشحال شدم.

بابا مستجاب الدعوه
امیر خیلی خوش اومدی به وبلاگم
بازم به من سر بزن
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد