قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

من و مهمان فرانسوی

دیروز روز خوبی بود خیلی خوب 

 

تو دو سه تا جلسه مهم شرکت کردم البته بیشتر برای اینکه با یه سری مفاهیم مختلف مربوط به کارم آشناتر بشم  

 

بعدازظهرش خیلی بهتر بود  

 

گردش مهمان فرانسوی در شهر به من محول شد 

 

آقای داوید و من کلی با هم حرف زدیم  

 

رفتیم کاخ سعد آباد، از لابلای درختهای خیلی سرسبز رد شذیم ، به صدای طوطی ها گوش دادیم، باورش نمی شد تهران طوطی داره گفته تو پاریس تا دلتون بخواد کبوتر هست که هر دقیقه لباستونو کثیف میکنن، سوار کالسکه اونجا شدیم یه عالمه درباره سیاست و حجاب و موسیقی و غذاو  ورزش و ترافیک و .... صحبت کردیم .  

بنده خدا میخواست بدونه boite de nuit (جایی مثل کاباره و ... ) کجاست وقتی گفتم از این جلف بازی ها ایرانی جماعت خوشش نمیاد (نه اینکه نیاد گیرش نمیاد) یه عالمه تعجب کرد.

 

الان هم باید ببرمش موزه دارآبادو ببینه... 

 

خیلی خوبه که میتونم از دانشم استفاده کنم 

 

راستی آقای داوید به من گفت من خوب فرانسه حرف میزنم و کلی امیدوارم کرد. و گفت هر وقت رفتم پاریس خودش شهرو نشونم میده من گفتم باش زودی میام! 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
هیس پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 02:33 ب.ظ http://l-liss.blogsky.com

خوش به حالت یه عالمه
من که الان حسابی حوصلم سر رفته

دلارام پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 02:34 ب.ظ

خوشحالم بالاخره کاری رو انجام میدی که دوست داری

موفق موفق باشی

محمود جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 01:31 ب.ظ http://bidagh.blogsky.com

چقدر دوست دارم فرانسه یاد بگیرم ولی وقتش رو ندارم،شاید بعدها !

سپندار جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 05:38 ب.ظ

به نظر من هم فرانسه خوب صحبت میکنی ٬ فقط باید یه ذره لهجه ات رو بهتر کنی .

boite de nuit
اینو که گفتی فهمیدم !

شبزده شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 02:16 ق.ظ http://posteshir.blogfa.com

سلام.وااااااای من چقدر عقبم.مگه چند وقته اینجا نیومدم؟امروز پیش هرکی رفتم کلی آپ کرده بود.با نیلوفرانه آپم.بیا ببین چطوره.کلی تغییرات دادم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد