قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

من اگر خدا بودم... ادامه

من اگر خدا بودم دنیا همیشه بهار بود نه گرمای شدید نه سرما زیاد یا اقلا تو مناطق گرمسیری کولر گازی خدایی نصب میکردم.

من اگر خدا بودم  این قانون و میذاشتم که مردها هم  یه بار تو زمان جوونیشون باردار بشن و بچه بزان شاید درای بهشت به روشون باز شه

من اگر خدا بودم قبل از تولد و نطفه بسته شدن به بندم میگفتم اخر و عاقبتش تو دنیا قرار چی بشه بعد با هماهنگی خودش پاشو به این دنیا وا میکردم

من اگر خدا بودم  سرعت اینترنتو به سرعت نور میرسوندم البته مجانی تا وبلاگ نویس های عزیز مجبور نشن کلی وقت و هزینه صرف کنن

من اگر خدا بودم ارتش سایبری رو نابود میکردم و نمیذاشتم هیچ سایتی فیلتر یا هک بشه

من اگر خدا بودم  هیچ بچه ای بی پدر و مادر بزرگ نمیشد و هیچ پدر و مادری داغ فرزند نمیدید هیچ جوونی جوونمرگ نمیشد(این اخری رو برای این مینویسم که تو این یکی دو سال چندتا جوون 18تا25 ساله از افراد فامیلم تو تصادف موقعی که خواب بودن کشته شدن و هیچ بهره ای از زندگیشون نبردن بودند)

من اگر خدا بودم اصلا این عزرائیل و میذاشتم نیمه وقت کار کنه و فقط بره سراغ ادم بدا

من اگر خدا بودم ...

نظرات 9 + ارسال نظر
مهبد یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 01:38 ب.ظ http://langargah.blogsky.com


حقا که خانم معلمی و درست نوشتی که تدریس رو دوست داری
راستش اینا رو باهم تایپ کردم
باز هم ممنون که اینقدر دقت می کنی

شاهدخت یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 02:24 ب.ظ http://www.shahdokht.blogsky.com

منم اگه خدا بودم، یه برنامه برای مغز انسانها تنظیم می کردم تا نتونن بی قانونی بکنن... اینجوری تقریبا همه مشکلات حل می شد... نه تصادف رانندگی می شد که به خاطر سبقت یا سرعت غیرمجاز باشه و جون آدما رو بگیره... نه دیگه عزرائیل اینقدر سرش شلوغ می شد، اون وقت خودش نیمه وقت کار می کرد!

مهبد یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 05:07 ب.ظ http://langargah.blogsky.com

سلام
این پست (غلط دیکته ای) رو به افتخار شما نوشتم
لطفا بخونش
مرسی


سلام عزیزم
خوبی؟؟؟
دلم برات تنگ شده بابا...چرا دیگه سراغی از ما نمیگیری؟؟؟
آپم$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
? آپم
...°....O آپم
.......°o O ° O آپم
.................° آپم
.............. ° آپم
............. O آپم
.............o....o°o آپم
.................O....° آپم
............o°°O.....o آپم
...........O..........O آپم
............° o o o O آپم
......................? آپم
...................? آپم
...............? آپم
...........? آپم
........? آپم
....? آپم
.? آپم
*?´¨)
¸.-´¸.-?´¨) ¸.-?¨)
______________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*

هیس یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 06:46 ب.ظ http://l-liss.blogsky.com

سلام با مورد اول بسیار موافقم
می توانی اگر خدا شدی مر به عنوان پیامبرت مسئول نصب کولرها کنی

سپندار یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 07:28 ب.ظ

آخ کاشکی تو خدا بودی

بار خدایا چیزای دیگه ای هم هست که بایستی برنامه تان را در موردشون بگویید

مثلا ما بنده هاتون روزی چند بار جلو شما خم و راست بشیم یا نه !

توی خوردن و آشامیدن بنده ها اعمال نظر می کنید ؟!

لطفا شفاف اعلام کنید اگه قدرت لایموت باشید ما آزاد خواهیم بود ؟!

بارون سیاه دوشنبه 11 مرداد 1389 ساعت 05:54 ق.ظ http://blackrain.blogsky.com

ولی من اگه خدا بودم
به همه می گفتم که برید زنده گیتونُ بکنید چون من وقت شمُردنِ رکعت های نماز شمارُ ندارم !
همچنین اگه خدا بودم یه حالی به این خدای فعلی هم میدادم !

مهبد دوشنبه 11 مرداد 1389 ساعت 11:29 ق.ظ


بنده غسد (قصد)جسارت نداشتم من باب مزاح گفتم. راستش وقتی کاراتو میخونم این غلطای املایی خنده رو رو لبام میاره و کلی خوشم میاد.
--------------------------------------------------------------------------------
پاسخ:
سلام
شما لطف دارید
اتفاقا من نه تنها ناراحت نشدم خوشحال م شدم که جیز خدیدی یاد گرفتم

رضا دوشنبه 11 مرداد 1389 ساعت 01:23 ب.ظ

درخت ها حرکت می کنند



مرد مسنی به همراه پسر 25 ساله اش در قطار نشسته بود. در حالی که مسافران در صندلیهای خود نشسته بودند، قطار شروع به حرکت کرد.

به محض شروع حرکت قطار پسر 25 ساله که کنار پنجره نشسته بود پر از شور و هیجان شد. دستش را از پنجره بیرون برد و در حالی که هوای در حال حرکت را با لذت لمس می کرد فریاد زد: "پدر نگاه کن درختها حرکت می کنند" مرد مسن با لبخندی هیجان پسرش را تحسین کرد. کنار مرد جوان، زوج جوانی نشسته بودند که حرفهای پدر و پسر را می شنیدند و از حرکات پسر جوان که مانند یک بچه 5 ساله رفتار می کرد، متعجب شده بودند.

ناگهان پسر دوباره فریاد زد: " پدر نگاه کن دریاچه، حیوانات و ابرها با قطار حرکت می کنند." زوج جوان پسر را با دلسوزی نگاه می کردند. باران شروع شد چند قطره روی دست مرد جوان چکید. او با لذت آن را لمس کرد و چشمهایش را بست و دوباره فریاد زد:" پدر نگاه کن باران می بارد،‌ آب روی من چکید.

زوج جوان دیگر طاقت نیاورند و از مرد مسن پرسیدند: "‌چرا شما برای مداوای پسرتان به پزشک مراجعه نمی کنید؟!"

مرد مسن گفت: " ما همین الان از بیمارستان بر می گردیم.. امروز پسر من برای اولین بار در زندگی می تواند ببیند!"

در ضمن عزیزم!مهمان برای من خیلی عزیزه..کاش اون پست رو میخوندی
وکاش تر اینکه ادامه مطلب رو...
در هر حال ممنون که سر میزنی..ولی اگه فکر میکنی باید ممنون باشم بدون که هستم نه تنها از خوانندگانم بلکه از کسی که فکر آمدن هم میکند اما نمی آید..رضا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد