قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

نیمه شعبان روز پیدا کردن نیمه گمشده وجود خودمان مبارک


نیمه شعبان روز پیدا کردن نیمه گمشده وجود خودمان مبارک


اگر آن کل من ز در آید

به غروب دلم سحر آید



باز نیمه شعبانی دگر از راه رسید. باز یاد تو، نام تو همخانه دلهایمان شد. باز یاد انتظار با نام تو قرین شد. زیر لب تکرارکنان می گویم "خدا کند که بیایی" و من چه غافلم! چه غافلم که نغمه های حضورت را در قلبم به خوبی احساس نمی کنم. و من چه غافلم که تلنگرهایی را که به مینای دلم می خورد نادیده می انگارم. تو هستی اگرچه در غیابی.

من از افسانه سرایی درباره تو بیزارم، این فسانه ها در نظرم جز مشتی مهملات نیست؛ من تو را باور دارم و برای این باور نیاز به داستان سرایی ندارم. حضورت را همه جا احساس می کنم حتی در لحظه های بی باوری­ام. بی تردید می­دانم که خدا نیستی اما از تبار پاکانی. تو را خدا نمی­نامم، تو را چون بت نمی­پرستم­، به تو مقام خدایی نمی­دهم اما انتظارت را می­کشم. می دانم که تو خیال نیستی وهم نیستی مافوق بشر هم نیستی. تو مسافری هر شب در خانه دلی باشد که شبی نیز به کلبه خرابه من درآیی، من بی تاب و پر هیجان صبحگاهان می­کوشم تا خانه ام را آب و جارویی بزنم تا قدم رنجه کنی حتی اگر بی خبرم.

نظرات 8 + ارسال نظر
سمیرا سه‌شنبه 5 مرداد 1389 ساعت 11:39 ق.ظ


عیدت میارک دلی جون

الهه سه‌شنبه 5 مرداد 1389 ساعت 11:40 ق.ظ

نیمه شعبان راست میگی همه یه بار دیگه به خود می اییم و دروغهایی که تاکنون به ما گفته شده بیزار میشویم.

خدا همین نزدیکی هاست سه‌شنبه 5 مرداد 1389 ساعت 11:48 ق.ظ http://kumail.blogsky.com

سلام

میلاد پر نور امام زمان (عج) رو تبریک عرض می کنم.

شاد باشید.

faryad سه‌شنبه 5 مرداد 1389 ساعت 11:56 ق.ظ http://www.diare-khashm.mihanblog.com

آسوشیتد پرس - بروکسل - روز دوشنبه اتحادیه اروپا رسماًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًً یک بسته تحریمهای جدید علیه ایران را تصویب کرد که تجارت خارجی، بانکداری و بخش انرژی این کشور را هدف قرار میدهد.
این اقدام، که در ماه ژوئن رهبران اتحادیه اروپا در اصول با آن موافق بودند، جدیدترین سلسله اقداماتی است که جامعه بینالمللی در تلاش برای متوقف کردن برنامه هسته‌یی ایران اتخاذ میکند.

مهبد سه‌شنبه 5 مرداد 1389 ساعت 12:20 ب.ظ http://langargah.blogsky.com

سلام دلارام خانم
عید شما مبارک
من هم مطلبی راجه امروز نوشتم خوشحال میشم نظر
شما رو بدونم
مرسی

اکبر سه‌شنبه 5 مرداد 1389 ساعت 06:45 ب.ظ http://akisar.blogfa.com

خیلی زیبا بود
شاید این جمعه بیاید شاید

سپندار سه‌شنبه 5 مرداد 1389 ساعت 11:41 ب.ظ

خوشحالی باد برای شما عیدتان .

نمیدانم بعضی چیزها با هم همخوانی ندارد مثلا مردم عادی از عشق و محبت و دوستی با آنکسی را که امام غایب میدانند صحبت میکنند ولی راویان و مرشدان از جنگ و خونریزی در زمان ظهور .

این و آن چگونه ؟

رضا شنبه 9 مرداد 1389 ساعت 01:35 ب.ظ http://88888888.blogsky.com

تبریک تمام پست هات زیبا بود ولی انگار من تا حا لا ندیده بودم..
ولی این جملت یه چیز دیگه بود:نیمه شعبان روز پیدا کردن نیمه گمشده وجود خودمان مبارک..
خودم میگم نیمه شعبان آغاز سال انتظار مبارک...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد