قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

باران ما

باران

این مطلب رو چند روز پیش نوشتم تا بذارم تو وب ولی اتصال قطع شد و منم یه جورایی یادم رفت.

امروز دوشنبه 28/4 ساعت 8:45 صبح بالاخره باران ما دنیا اومد. یه دختر ناز و ملیح یه کمی زشت قشنگ یه عالمه سبزه با موهای یه کم فر با چشمای یه ذره درشت سیاه. دوست داشتنی و خوردنی! تازه شکمو هم هست چون وقتی از اتاق عمل آوردنش بیرون سعی میکرد دستشو بخوره. اسم بچه هم در راستای تلاش برای حضور باران در تابستان و خنکی هوا، طراوت و ترنم زندگی باران نهاده شد.  وقتی به ستایش کوچولو گفتند باران عمو دنیا اومد به سرعت سمت پنجره رفته، بازش کرده، به آسمون اشاره کرده و به کلام کودکانه گفته: نیسش. نی نی رو ساعت 9:09 دقیقا باباش برای اولین بار دید. فرزاد دل تو دلش نبود.

باورم نمیشه جنینی که تا یک ساعت پیش تو محیط تاریکی بوده وارد یه دنیای نسبتا بزرگ شده. وقتی خواهرم رو آوردن تو اتاق، تازه به هوش اومده بود و مرتب بارانم بارانم میکرد... چه لحظات نابی... چه شوری و چه احساسی.

برای لحظاتی اشک در چشمانم حلقه زد ؛ راستش یاد یکی دوتا از دوستام افتادم که بچه دار نمیشن، دعا کردم در دل و از خداوند خواستم به آنها و به همه آنهایی که در آرزوی داشتن فرزند هستند فرزندانی نیکو و صالح عنایت کند. 

هر تولدی نشانه این است که خدا هنوز به انسان امیدوار است، هنوز میخواهد انسان برترین باشد، هنوز جایی و وقتی برای تعالی هست، عشق تمامی ندارد و هر روز از نو به شکلی نو در بطنی تازه حیات آغاز می کند.

 

خدایا هر کی بچه دوست داره بهش بچه بده، مگه چی از تو کم میشه که بعضی ها رو تو حسرت نگه میداری. خدایا همیشه میگن بچه چسب زندگیه، به اونایی که چسب ندارن یه دوقلوش رو بده!





نظرات 9 + ارسال نظر
بابک خرم دین چهارشنبه 30 تیر 1389 ساعت 08:44 ب.ظ http://www.ashtaad.blogfa.com

درود
من در وبلاگم درباره چگونگی پیدایش جهان پس از مرگ در ادیان مختلف نوشتم لطفا" آن مطالب را بخوانید و بگویید نظر شما در این باره چیست
با تشکر[گل]

Get VPN چهارشنبه 30 تیر 1389 ساعت 09:32 ب.ظ http://www.getvpn.blogfa.com

سلام دوست من . وبلاگ فوق العاده ای داری . چند ثانیه بیشتر وقتت رو نمگیرم : از فیلتر بودن سایت های مختلف خسته شدی ؟ یوتیوب واست فیلتره ؟ فیس بوک واست باز نمیشه ؟ توی گوگل به عنوان یک کاربر تحریم شده شناخته میشی ؟ به شما استفاده از سرویس "وی پی ان" رو معرفی میکنم . برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبلاگ من سر بزنید . موفق باشید

راستش من شک دارم به محصولی که شما میفروشید . طبق اطلاعات من قیمت واقعی این محصول چیزی حدود صد هزار تومنه و میگن وی پی ان های ارزان احتمالا مال خود ایرانه .

احمد چهارشنبه 30 تیر 1389 ساعت 11:28 ب.ظ

خیلی خوشحالم. بالاخره باران شما اومد.
تبریک میگم.

Wenn es doch immer regnete

مرسی دوست جون ولی من هنوز المانی ام زیاد خوب نسیت که معنی این جمله رو بفهمم ,

lخیلی ممنون دوست عزیز

امید چهارشنبه 30 تیر 1389 ساعت 11:44 ب.ظ http://barbad2009.blogfa.com

سلام دوست عزیز
من ازوبلاگ شمادیدن کردم واقعاعالی بود.اگه مایل به تبادل لینک بودید من روبا(موسیقی جک پیامک....)لینک کنید بعد خبرشو بهم بدبد بگید منم با چه اسمی لینکتون کنم.
باتشکر


مهبد پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 10:02 ق.ظ http://langargah.blogsky.com

خب اینا برای این بود که فارسی وان کارتی بشه!
بعدم، مخاطب احمق همه جا وجود داره، البته نمیخوام به کسی توهین کنم دوستی میگفت: بابابزرگم هر ملایی رو که تو تلوزیون میبنه براش سلام صلوات میفرسته و میگه چه ادم خوبی.
راستی بیکاری میشنی در وری های اینارو نگاه میکنی ژول برقتون میره بالا!
--------------------------------------------------------------------------------
پاسخ:
سلام
گفتم که برای ارضاء مرض مازوخسیم مزمنم!!
راستی تبریک تبریک تبریک
به خاطر تولد باران کوچولو

بهتر این مرض رو ارضا نکنی باید درمانش کنی!

ممنون دوست عزیز

شبنم پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 03:34 ب.ظ http://arefane.blogsky.com

سلام !
مبارک باشه ........
پس فکر کنم خاله شدی ..........
راستی من آپم !

اره دکباره خاله ضدم

مرسی از لطفت

کتی پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 07:06 ب.ظ http://marze-gomshode.blogsky.com/

سلااام!

من یه وبلاگ تازه توی بلاگ اسکای زدم!!!

ممنون میشم بیایین پیشم!

و اگه مایل بودید بگید تا شما رو لینک کنم!

من رو با اسم دنیای سایه ها ۲ لینک کنید!

اکبر پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 07:11 ب.ظ http://akisar.blogfa.com

سلام
تبریک من رو به شدت بپذیر . قدم نورسیده مبارک .
از طرف من باران جان ببوس . خیلی با بچه ها حال میکنم .
ان شاالله بچه های خودت .
من موندم اونا که نظر میدن مطلب تو رو خوندند یا فقط به فکر آمار وبلاگاشونند .
واقعا متاسفم.

ممنون. ولی نمیشه باران فعلا بوسید چون یه کم حال مامانش بده و بیمارستانن دوتایی.

اگر بخونن خیلی خوبه اگر نه!!!!
به نظرت مشکلی وجود داره؟
راستی من سعی کردم تو وب خودت جواب بذارم ولی ایکن نظردهی باز نمیشه.

نتیجه : نمیشه سر زنها را کلاه گذاشت. خیلی مطلب جالب و اموزنده ای بود خدا کنه منم یه روز این قورباغه رو ببینم

احمد پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 08:22 ب.ظ

ٌٌٌٌWenn es doch nur immer regnete


چی میشه (ای کاش) همیشه بارون بیاد!

به درس جمله های آرزویی مراجعه کن! البته فعلن زودهه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد