قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

خوشبختی


"خوشبختی وظیفه نیست ولی نتیجه وظیفه شناسی است."


با گوشه نیشنی و دست روی دست گذاشتن کسی نمی آید تا خوشبختی را دو دستی تقدیم نمایید.

قانون کنش و واکنش همیشه و همه جا درست است، ولی قرار نیست این دو عمل پشت سرهم رخ بدهند، هیچ جایی هیچ سندی برای تضمین آن ارائه نشده است.

بلند شو، تکانی به خودت بده، بر خلاف گفته برخی، همای سعادت در قله قاف یافت نمیشود، سیمرغی هم پاسدار آن نیست، خوشبختی در میان دستان تو جای دارد ولی چون چشمانت را خوب نشسته ای آن را نمی بینی!

برخیز و به هوش باش، تا با تنبلی و اتلاف وقت، هدیه ناب خداوند را از دست ندهی، لحظات عمر منتظر هیچ کسی باقی نمی ماند، زندگی جاریست چونان رودی که می گذرد، همچون روغنی که می ریزد و جمع کردنش کار حضرت فیل.

زندگی برای توست، قبول، همیشه و همه جا مشکلات وجود دارند، زمین و زمان هیچگاه از مشکل خالی نبوده اند، اما تو با اعتماد به نفس، با شجاعت و تهور، با تلاش مستمر میتوانی از پس همه مشکلات برایی. تو میتوانی چون تو برگزیده هستی، از میان هزاران جماد به تو حق زیستن داده شده، زندگی کن و از آن لذت ببر، مگذار نیروهای بد ناامیدت سازند، آنها را از خود دور ساز تا از زندگی ات لذت ببری و از خودت احساس رضایت داشته باشی. تو می توانی؛ کافی است استعدادهایت را بشناسی، آنها را در مسیر رشد و تعالی قرار دهی و البته کمی چاشنی شانس هم به ان اضافه شود. ولی حتی اگر تلاشهایت به بار ننشست ناامید مشو، پیشتر گفتم هر عملی را عکس العملی باید. و صد البته دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره!

 

نظرات 3 + ارسال نظر
یاسمین شنبه 26 تیر 1389 ساعت 03:06 ب.ظ

تو ادم خیلی عجیبی هستی
از نوشته هات خوشم میاد
همیشه بنویس

رضا شنبه 26 تیر 1389 ساعت 05:23 ب.ظ http://88888888.blogsky.com

یا بترس وبمیر یا شجاعت داشته باش و بمیران...

سمیرا یکشنبه 27 تیر 1389 ساعت 04:18 ب.ظ

افرین به دلی مهربون با این شم روانشناسیش!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد