قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

شبی با دوستان

عجب شبی بود دیشب...

یه عالمه شادی و پایکوبی. بعد از مدتها جمع دوستان دانشگاهی و غیره و ذالک جمع شد به خاطر تولد یه دوست جون. به کوری چشم حاسدان تا می شد رقصیدیم و هلهله کردیم. دومین بار بود که تو خونه جشنیدیم. پارسال ماه رمضان بار اول بود بعد از افطار مجلس با موسیقی و حرکات موزون همراه شد. همه رامشگری کردند الا من. ولی دیشب منم به جرگه رامشگران پیوستم و آره. دوستان تعجبیده بودند. یکی گفت عالی بود و غیره منتظره، معلومه از پارسال تا حالا خیلی تمرین کردی. گفتم نه من باید تو مودش باشم. ساعت دوازده و نیم موقع خداحافظی موقع دست زدن به افتخار این و اون یکی دیگه از دوست جونا گفت به افتخار دلی پدیده امشب...

وای خدا برسون از شبا ماهی دو سه بار. انرژی آدم کاملا تخلیه میشه. تلافی عروسی مسخره یه هفته پیش هم دراومد.

امروز صبح قرار بود بریم دریاچه تار ولی دوستان کوهنورد تغییر عقیده دادند و ساعت چهار صبح به سمت دشت هویج اون طرف آره همون طرف لواسون روستای افجه. فوق العاده بود. جای همه خالی. من واقعا فکر میکردم اونجا هویج می کارند ولی پیر کوهنوردمون گفت تا صد سال پیش اینجا هویج می کاشتند ولی حالا نه و اینکه زمان قاجارا این مسیر یه راه سلطنتی بوده و کالسکه شاه وقت رو از اونجا می بردن دشت هویج. با وجودیکه من از قاجارا بدم میاد ولی یه لحظه احساس غرور خاصی داشتم.

نظرات 5 + ارسال نظر
نیما جمعه 18 تیر 1389 ساعت 03:31 ب.ظ http://www.parsdvdshop1.com

سایت خوبی داری. همین جوری ادامه بده می خوای واسه بیشتر شدن بازدید با هم تبادل لینک کنیم. اگه مایل هستی منو لینک کن بعد تو نظرات سایتم بگو با چه نامی لینکت کنم. با نام و آدرس زیر منو لینک کن.

عنوان: هر فیلم 1000 تومان

آدرس: www.parsdvdshop1.com

دکتر خودم جمعه 18 تیر 1389 ساعت 03:33 ب.ظ http://porpot.blogsky.com

خ دوتا عکس هم میذاشتی از اینجایی که امروز رفتین.

[ بدون نام ] جمعه 18 تیر 1389 ساعت 06:45 ب.ظ http://88888888.blogsky.com

خوبه....شما هم شنا گر ماهری بودی ها....(با خنده خوانده شود)

سپندار دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 08:06 ب.ظ

باور نکن ولی از اینکه فهمیدم یکی از چند میلیارد انسان خوشحال شده ٬ خوشحال شدم .

حالا شد دو انسان !!!! اگه ادامه پیدا کنه چی میشه !

مهبد یکشنبه 27 تیر 1389 ساعت 06:05 ب.ظ http://langargah.blogsky.com

سلام
می خواستم یه توصیه به شما بکنم
حتما زمستون هم یه سری دشت هویج بزن وقتی همه جا پر برفه مناظری می بینی
که هیچ وقت از یادت نمیره هم تو مسیر که درختای گیلاس پر برفه و وقتی می رسی بالا تا چشم کار می کنه همه جا سفیده معمولا فقط یه راه پاکوب از وسط برفا بازه برای رسیدن به سمت قله و بقیه دشت رو برف بکدست گرفته
واقعا به زحمتش می ارزه

حتما. من عاشق کوهنوردی ام دیگه ترکش نمیکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد