قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

ادامه با ارزش ترین چیز

نمی دونم چرا دیروز  پستم رو نصفه نیمه فرستادم و یادم رفت اصلاحش کنم  

 

خدا می داند و بس که شوق نگاه آنان وقتی به من می نگرند، لبخند رضایتشان که از عمق وجود برمی­خیزد، آغوش گرم و مهربانشان آن دم که مرا در برمی­گیرد، آنگاه که شادی از تمام وجود عزیزشان لبریز می شود، من چه آرامم و در چه خلسه­ای فرو می­روم.

آری ای دوست، با ارزش ترین های من پدر و مادرم هستند و من عاشقانه و صمیمانه تمام عشق و نیروی حیاتم را به ایشان عرضه می دارم و آرزوی بهترینها را برایشان دارم. زندگی فقط پول نیست، شهرت و نام نیست، زندگی بدبختی و فلاکت هم نیست.

راستی چرا روزی برای قدرانی از والدین نامگذاری نشده است؟ چرا باید روزهای جداگانه ای برای این منظور لحاظ شود؟ برای من که فرقی نمی کند چون من هر روز و هر لحظه خود را وامدار مهر ایشان می دانم ولی خوب است تا در یک روز از هردوی آنها در کنار هم سپاس گذاری کنیم تا نقش آنها در خاطرمان پررنگ تر و زنده تر از همیشه باقی می ماند.

پدر و مادر عزیزم دوست می دارم صمیمانه شما را.

نمی دانم چرا این نوشته بدین نحو پیش رفت؛ می خواستم از پدر بنویسم و از او سخن برانم، اما دیدم بی انصافی است از مادر نگویم. البته چون امروز روز میلاد امیر عاشقان است و روز پدر نامگذاری شده تبریک جداگانه ای هم به او می گویم و سلامی دگر:

بابای عزیزم، بابای مهربونم، هستی من، شادی بخش حیاتم، مایه امید و دلگرمی ام، آرام جانم، تسلای روانم، مهربانم، مهربان ترینم، بی همتای من، پدرم روزت مبارک.

نظرات 8 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 09:59 ق.ظ http://norm.blogsky.com

سلام...
اولش که خوندم فکر کردم عاشق شدی که اینجوری نوشتی...
پاراگراف بعدی دیدم واسه مامان و باباس... هه هه...
خوشمان آمد...
مایلم باهات تبادل لینک داشته باشم...
اگه موافقی بیا به وبلاگم بهم بگو

سمیرا یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 10:09 ق.ظ

تو خیلبیییی بابایی هستی اینو همه میدونن. دختر لوس بابا

از دست تو!
در اینکه من عاشق بابام هستم شک نکن.

الهام x یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 10:13 ق.ظ

دخترای خوب مثل تو چقدر کمند.

مهدی یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 10:23 ق.ظ http://norm.blogsky.com

بابات هم واست این کارو که حاتم انجام داد نمیکنه...
اگه حاتم نبود که اوج بدبختی شامل حال اون ساده لوح می شد...

احمد یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 10:32 ق.ظ

پسرای خوب هم مثل من کمند. مگه نه!

حانیه یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 10:45 ق.ظ http://khaterat.blogsky.com

سلام دلارام خانم منظور از نظرت تو وبم چی بود؟ (ژس خوب تمرین کن! )

لطفا منظورتو تو نظراتم بنویس... دیگه از این حرفا؟... نشنوم

آموزشکده خوارزمی یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 02:57 ب.ظ http://www.amoozeshkade.com

.اگه محصل هستی توصیه میکنم حتما به اولین انجمن تخصصی درسی ایران یه سری بزنی و از مزایای اون استفاده کنی.

احمد دوشنبه 7 تیر 1389 ساعت 11:15 ق.ظ

آموزشکده خوارزمی خواهش می کنم که در پیام گذاشتن توجه ویژه ای داشته باشید. محصل کجا بوده عزیز من؟ کی محصله؟ دلارام خانم؟ محض اطلاع شما خانم مدرس هستند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد