قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

با ارزش ترین چیز در زندگی چی می تواند باشه؟

با ارزش ترین برای هر کس متفاوت است

بعضی ها می گویند وقت از همه چیز باارزش تره

برای بعضی ها قدرت، پول و سرمایه

این سؤال را من از خیلی ها پرسیدم و جالبه که خیلی ها نمی دانستند با ارزش ترین چیز زندگی­شان چیست و خیلی ها هم ای چیز بارزش را از خاطر برده بودند و بعد از کلی فکر کردن و مِن مِن کردن آن چیز را به خاطر آوردند. باورش سخت است ولی اینان نشان دادند با ارزش ترین چیز یا با ارزش ترین کس در زندگی شان چقدر در زندگی شان کمرنگ شده و یه جورایی تنزل رتبه پیدا کرده است.

من به دیگران کاری ندارم، چون انسانها با هم فرق دارند، خواست ها و آرزوهایشان از هم متمایز است. ولی من برای به زبان آوردن آن نیازی به فکر کردن ندارم؛ چرا؟ خب به این دلیل که با ارزش ترین دلیل بودنم در این دنیاست و اگر روزی روزگاری حتی برای چند لحظه فراموشش کنم به این معناست که خودم را به دست فراموشی سپرده ام. و من نمی خواهم یک فراموش شده باشم.

با ارزش ترین برای من یا بهتر بگویم با ارزش ترین ها برایم دو فرشته آسمانی هستند که مرا حیات بخشیده اند و با گرمای وجودشان زندگی ام گرم شده و سامان گرفته است؛ آنها که در لحظات ضعف و ناتوانی پشت و پناهم بودند و با مهر و عطوفت دست نوازش بر سرم کشیدند و الفبای عشق و زندگی به من آموختند. آنها که هر جا هول و هراسی، اندوهی به دلم راه یافت شتابان به نزدم آمدند، در آغوشم کشیدند و غمخوارم بودند. آنها که ارجمند ترین معلمان زندگی ام بودند زیر سایه عشق مرا درس مهربانی دادند. آنان که همیشه همراهم بوده اند و هستند و تا همیشه همراهی ام خواهند کردند.  

نظرات 4 + ارسال نظر
بیتا شنبه 5 تیر 1389 ساعت 07:16 ب.ظ

من خیلی وقته با بابام قهرم ولی امروز حتما باهاش آشتی میکنم.

آفرین گلم.

الهه شنبه 5 تیر 1389 ساعت 07:18 ب.ظ

واقعا همه ژدرا یا همه مادرا خوبن؟

حتی اگر هم همه خوب نباشن باید بهانه ای باشه که از خوبها قدردانی کرد و به کمتر خوبها کفت شما هم میتونید بهتر باشید.

وفا شنبه 5 تیر 1389 ساعت 09:15 ب.ظ http://vafa.blogsky.com

به داستان من رجوع کنید :)

احمد شنبه 5 تیر 1389 ساعت 09:52 ب.ظ

سلام عزیزم.
خیلی قشنگ نوشتی واقعاً از خوندنش لذت بردم. انسانهای خوبی مانند توکه قدردان پدر ومادرشون هستند، همهچیز درزندگی دارند ولحظهبهلحظه زندگی شون سازنده هستند.
آفرینننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد