قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

لعنت خدا بر تمام مردم آزاران

 

لعنت خدا بر تمام مردم آزاران. 

 

من نمی دونم تو دین ما که اینقدر به مهربانی و رعایات آداب معاشرت و هزارتا مسئله دیگه صدها بار و به طرق گوناگون توصیه شده چرا یه عده اینطوری باعث آزار و اذیت دیگران میشن؟ آخه بابا مردم آزاری هم حدی داره. 

 

البته ناگفته نماند مردم آزاری درجات مختلف دارد از زنگ خونه مردم رو سر ظهر زدن و فرار کردن تا همین نمونه مدرن آخری: پایین آوردن سرعت اینترنت و قطع گاه و بیگاه آن. میخواستم دیروز مطلبی بنویسم اما نشد که نشد. خدا لعنتشون کنه. من که نمیگذرم چون نتونستم وبلاگمو به روز کنم. 

 

حلال نمیکنم نمیکنم ن م ی ک ن م حالا هی برن دولا راست بشن حق من این وسط ضایع شده دیروز هم که دیگه برنمیگرده یعنی یه خسارت جبران ناپذیر به من زدن.   

اینا همه جورن رو نرو ما راه میرن. کی این اوضاع نابسامان به سامان میرسه خدا میدونه! 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
موچه یکشنبه 23 خرداد 1389 ساعت 10:09 ق.ظ http://koocholoamin.blogsky.com

حق داری
بیشتر کلاه برداری تا مردم آزاری

وفا یکشنبه 23 خرداد 1389 ساعت 09:10 ب.ظ http://vafa.blogsky.com


دلارام سلام.
شما فکر می کنی تو این ۳۲ سال وقت مردم برا اینا اهمیت داشته؟
شما فکر می کنی تو این ۳۲ سال حرمت مردم برا اینا اهمیت داشته؟
شما فکر می کنی تو این ۳۲ سال جون مردم برا اینا کوچکترین اهمیتی داشته؟

در ضمن فونت تونو عوض کنید ی را درست نمی زند.

چشم. حتما

موچه پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 06:29 ب.ظ

مطلب جدید؟
بنویس
این جور که معلومه ماهی یه بار مینویسی
ولی امروز نه
باید بنویسی
بنویس

منکه همش سعیمیکنم مطلب جدید بذارم موچه جون. ولی راست میگی این روزها امتحان دارم و باید حواسم بیشتر جمع درسام باشه .

سپندار یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 05:43 ب.ظ http://www.nezakat.blogsky.com

کاری که از دست ما بر میاد اینه که قدرت صبر و حوصله مون رو چند گیگا بایت کنیم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد