قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

نان- دکتر شرسعتی

نان  

 

 دموکراسی میگوید: رفیق حرفت را خودت بزن- نانت را من می خورم 

مارکسیسم میگوید: رفیق نانت را خودت بخور - حرفت را من میزنم 

فاشیسم میگوید: رفیق نانت را من می خورم حرفت را هم من می زنم و تو فقط برای من کف بزن 

اسلام حقیقی می گوید نانت را خودت بخور حرفت را هم خودت بزن 

و من فقط برای اینم که تو به این حق برسی 

اسلام دروغین می گوید: تو نانت را بیاور به ما بده و ما قسمتی از آن را جلوی تو می اندازیم اما آن حرفی را که ما می گوییم بزن  

نظرات 1 + ارسال نظر
بهاره سه‌شنبه 4 خرداد 1389 ساعت 09:30 ق.ظ

خب جالبه که شریعتی سی چهل سال پیش دردهای جامعه امروز رو بیان می کرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد