قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

عجب دردسری شده شهرت و نام خواهی

عجب دردسری شده شهرت و نام خواهی 

باورش زیاد سخت نیست بهتر بگم دور از ذهن نیست. اگه کمی به دور و اطرافتون نگاه کنید متوجه منظورم میشید. 

تو این دوره زمونه همه در پی نام و شهرت هستند از آدمهای مهم تو عرصه سیاست و اقتصاد و ... که بگذریم می رسیم به مردم کوچه بازار. 

به در و دیوارای شهر یه نگاهی بندازید: پر شده از پارچه نوشته برای تبریک نوشیدن شهد زیارت کربلا و سوریه و مکه ... یا عرض تسلیت. همه هم شدن مرد خدا یه حاجی یا کربلایی یا شامی! افتاده دنبالشون. اگهی های ترحیم هم در نوع خودشون جالبند: مرحوم مغفور حاج کربلایی مشهدی سوریه ای نوکر اهل بیت و الخ. به دیار باقی برای تشرف به محضر سید الشهدا رخت سفر بستند!  

امروز صبح روی یه پارچه برای تبریک یا شایدم خیر مقدم نوشته بودند: بازگشت دلاورانه داور بین المللی اقای دکتر .... را به میهن اسلامی خیر مقدم میگوییم! 

از نصب بنرها تو گوشه و کنار شهر نپرس. از یک ماه پیش تو همین میدون تجریش برای سخنرانی اقای xو مداحی y برای دهه فاطمیه دوم پلاکارد زدن 

واقعا چرا همه میخوان خودی نشان بدهند و اسمشان را سر زبانها بیاندازنذ؟ 

داشت یادم میرفت: کسانی هم هستند که اسم شریفشان پایین این پارچه نوشته ها با درشترین فونت ممکن جا خوش میکنه تا هم به روی طرف بزنن که من اینکارو برات کردم هم دیگران از اشنایی با اونها خوشوقت بشن!  

نظرات 3 + ارسال نظر
احمد یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 ساعت 11:04 ق.ظ

سلام.
شهر ما شهر ارواحه. پر شده از اعلامیه های هو الباقی و ...
بعضی ها اینقد به خودشون مینازن میرن مکه. انگار که دکترا گرفتن. دوست دارن بهشون بگی حاجی. واقعاً که چه لقب مزخرفی و چه جای مکه!!!!!
کی میگه مکه خوبه؟؟؟؟؟؟ مکه خیر سرش. جا بت پرستا بوده. الانم بازم بت پرستیه. به نفع عرباست دیگه. وایییییییییییییییی چه دین مزخرفیه اسلام

ماندانا سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1389 ساعت 12:34 ق.ظ http://aria20.blogsky.com

درودهای فراوان به مدیر مسئول محترم:
همکاران عزیز شما را به وبلاگ جامعه ایران و جامعه شناسی آریائی با مقاله جدید به روز گردیده دعوت می کنم از نقدهای خوبتان دریغ نورزید و در ضمن در نظر سنجی وبلاگ شرکت نمائید با تشکر همکار شما ماندانا http://aria20.blogsky.com

مریم سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1389 ساعت 08:28 ق.ظ

شهرت چیز خوبیه البته اگر به غرور و خود برتربینی منجر نشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد