قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

به نیت نمایشگاه به مقصد کارتینگ

امروز فوق العاده بود: اول ازهمه بعد از دو ساعت اس ام اس بازی تونستم یه قرار قبلی رو با یه بهانه جویی شیک لغو کنم؛ دوست نداشتم باهاش برم بیرون، زور که نیست. ظهر به اتفاق خواهر جان رفتیم لباسای مهمونی فرداشب رو پرو کردیم با کلی مسخره بازی و خنده گساری. بعداز ظهر گفتم قربه الی ا... میرم نمایشگاه کتاب. رفتم ولی خیلییی شلوغ بود منم خرید رو تحریم کردم و با تلفن یه دوست از ذوق زدگی زیاد و اشتیاق فراوانم به کتاب و کتابخونی کنده شدمو رفتم سوی قرار جدید. همراه دوستان که جمعشون جمع بود گلشون غایب راهی کارتینگ شدم و پول کتابا رو پشت سرهم ماشین سواری کردم بعدشم رفتیم مهمون بازی و دو ساعت خوابیدم تا تلافی فعالیت روز دربیاد.

پ.ن.:امروز فقط تو برنامه ام نمایشگاه بود ولی چه چیزایی که بهش اضافه نشد، امروز به نیت نمایشگاه ازخونه خارج شدم به کارتینگ رسیدم اگه فردا به نیت کارتینگ بیام بیرون فکر کنم به یه پارتی جایی برسم...

نظرات 8 + ارسال نظر
یک زن جمعه 23 اردیبهشت 1390 ساعت 02:33 ق.ظ

سلام عزیزم خدا روشکر که بهت خوش گذشته. مهمونی هم خوش بگذره. درضمن ممنون بایت همه چیز.

ممنون عزیزم
قابلی نداشت مهربونم

یک زن جمعه 23 اردیبهشت 1390 ساعت 02:39 ق.ظ

راستی دلارام جون قالبت رو خیلی دوست دارم.

چقدر خوب
باید قالب اختصاصیم که اماده شد اونو ببینی

مفهومات جمعه 23 اردیبهشت 1390 ساعت 12:58 ب.ظ http://88888888.blogsky.com

دیدی چه شلوغ بود نمایشگاه؟

اره الکی شلوغ بود
من که کتاب نخریدم

ماهک شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 01:25 ب.ظ http://GOZARHA.BLOGFA.com

همیشه خوش باشی عزیزم

محمود یکشنبه 25 اردیبهشت 1390 ساعت 06:04 ب.ظ

به به کی مثل شما !مگه درس و مشق نداری تو؟

نه
حوصله درس خوندن ندارم
بی انصاف دو سه هفته ست حالم زیاد خوب نبود باید یه جوری از دپرسی!!!!! میومدم بیرون

گربه تنها دوشنبه 26 اردیبهشت 1390 ساعت 05:43 ق.ظ http://devil-angel.blogsky.com

شایدم به نمایشگاه کتاب :)
خوب کاری کردی گاهی اوقات تفریح لازمه .... برای روحیه و شاد بودن :*

اخی
یکی منو درک کرد
واقعا لازم بود

یک زن دوشنبه 26 اردیبهشت 1390 ساعت 09:59 ب.ظ

دلارام جان نگرانت شدم. امیدوارم خوب باشی. چرا نظر دهی رو بستی؟

عزیزم
من خوبم
اتفاقای مزخرفی میفته که از پیش بینی ما دوره
نظردهی هم نمی دونم احتمالا دچار خود بزرگ بینی شدم

خاک سرخ شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 02:19 ب.ظ http://www.khakesorkheman.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد