قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

c'est la fin (2) crois-toi

ذره ذره تهوع

...

بالا آوردم


هر آنچه به خورد ذهنم دادی


نظرات 10 + ارسال نظر
علی اکبر دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 ساعت 09:31 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
الان میتونی با خیال راحت بخوابی ...
یه ذهن اروم و در ارامش ..

سلام
آره
راحت تر
حتما راحت تر می خوابم

حسین رها دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 ساعت 09:52 ب.ظ

این عالی بود.

مرسی

سمیرا دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 ساعت 10:01 ب.ظ

خوب کاری کردی عزیزم

اینم یه جور درس پس دادنه!!!!!!!!

یک دوست سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 12:01 ق.ظ

دلارام جان
تو راچه شده
چرا اینگونه بی تابی
آرام بگیر
و دلارام باش
خودت باش ای مهربان

بی تابی من از اندوهی است که درمانی ندارد، طبیبی ندارد، مسکن و ارام بخشی ندارد...مینویسم شاید مرهمی بیابم ... فایده ای ندارد

گربه تنها سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 12:44 ق.ظ http://devil-angel.blogsky.com

در مورد اون پست بالا .... دلم دلت پاکه که زود باور میکنی .... همه را مثل خودت پاک میدونی

داشتن دل پاک این روزا مفت گرونه... مگه نه؟
ادمایی مثل من همیشه تو غبار رندگی می کنند...

محمود سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 09:26 ق.ظ

پاک مشخصه حالت تهوع داری...تو این چند پست اخیرت فقط داری از تهوع حرف می زنی !

از پست بخواب همیشه بخوابت خیلی خوشم اومد

لامصب تموم هم نمیشه...
اون پست هم خواهش میشه قابلی نداشت...

مینا چهارشنبه 14 اردیبهشت 1390 ساعت 12:25 ق.ظ

لایک به همه پستایی که جای کامنتشون بسته س واین جمله که خیلی قشنگه

دلم برات تنگ شده
میآی نمیشگاه؟
کی و چه ساعتی؟ حتما بهم بگو

نمم دلم تنگیده
من ۵ شنبه صبح میرم اگه اومدی زنگ بزن چون خودمم نمی دونم دقیقا چه ساعتی اونجام

شب زده پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390 ساعت 11:21 ق.ظ

خوبه این تهوع هست وگرنه ادما همه رو دل می کردن

...نمی دونم اثر مثبتی روی من داشت یا نه...

گربه تنها شنبه 17 اردیبهشت 1390 ساعت 10:20 ب.ظ http://devil-angel.blogsky.com

خوندمت ... اما برای کمتر اون هاا نظر دارم
اما احساس میکنم باید بیشتر سکوت کنم و گوش کنم .... چون جای نظر نذاشتی
اما دوست دارم شاد ببینمت .... البته همین که میبینمت راضی هستم

مرسی گربه جون
به قولی چنین نبود و چنین نیز نخواهد ماند
احوالات دلارام هم به زودی تغییر خواهد کرد اگر خود دلارام بخواهد
فعلا که رو دنده لج و خود آزاریه!!!!
با مهر

کسرا پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 02:54 ب.ظ http://Www.sam-maral.blogfa.com

سلام
خوبی؟
شما اهل شیراز هستین و دانشجوی کامپیوتر لارستان؟
لطفا حتما جوابمو بدین
ممنون

نه نیستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد