قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

۶

بگو از آن لحظه ی ناب

                      نقش خنده ی ماه

                                          زیر سایه مهتاب

                                                             رقص شاپرک و شب تاب

بگو از مهر بگو

                 برو درد مجو

                               خسته ام بیمارم

                                                    روح نالانم را

                                                                   مرهمی می خواهم

نظرات 3 + ارسال نظر
سمیرا دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 12:35 ب.ظ

سلام
دلارام چرا منو سانسور می کنی و نظراتم رو تایید نمی کنی؟

عاشق شعرواره هات شدم خصوصا اونجا که نقش خنده ماه زیر سایه مهتاب پیدا میشه

برای قشنگی
منوقتی خودسانسورس دارم انتظار نداری که تو رو بی سانسور ردت کنم بری

وفا دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 02:08 ب.ظ http://vafa.blogsky.com

برا چی دلخور باشم دلی جان؟

ممنون که دلخور نیستی
ازاینکه دیشب درباره چیزی که پرسیدی محترمانه گفتم نمیتونم بگم

مفهومات دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 03:40 ب.ظ

عجب تصادفی..همین الان داشتم داستان گناه از مجموعه داستان کوتاه سه تار شو میخوندم.خدا بیامرزدشون..هم جلالو هم شمسو..
راستی کاش میگفتی قرار کجاست؟ وکیا میان یعنی بلاگشون رو میدادی یه نگاه میکردم..خدارا چه دیدی شاید من هم مزاحمتون شدم..

دقیقا نمی دونم کیا میان چون من فقط یاوبلاگ دو سه تاشون اشنام مثل چسبندگی های روح ما ، قمار باز و دلقک ولی بهت میگم کی و کجاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد