قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

tu me manques

 

Dès fois tu me manques, dès fois je voudrais te chanter, te garder dans mon coeur, mais tu es si vagabond que me sens si faible pour te faire maintenir. Comme tu es cruel mon chéri! comme tu l'es 

En tout cas j'ai besoin de toi, je meurs de toi; je veux ton sourire séduisant, ta  charme miraculeuse 

 

سنگدل، دلم برایت تنگ شده 

بارها حس می کنم دلم برایت تنگ شده، بارها می خواهم از تو بسرایم و تو را در قلب خویش نگاه دارم، اما تو آنچنان ولگردی که برای حفظ و نگهداری تو در خود احساس ضعف می کنم. آه، عزیز من تو چه سنگدلی! تو چه سنگدلی!  

در هر حال به تو نیازمندم، و به خاطر تو می میرم. من از تو آن تبسم دلفریب را، آن افسون سحرآمیز را می خواهم. 

نظرات 5 + ارسال نظر
خاک سرخ پنج‌شنبه 23 دی 1389 ساعت 12:10 ب.ظ http://www.khakesorkheman.blogsky.com

حرف هایم را پشت پنجره ام می گذارم
تا غروب
که ابرهای من پیدا شوند
سهم تو را پاک کنند
...
آنوقت من می مانم
و یک دلتنگی ناب
تقدیم به دوست خوبم دلارام
در پناه حق باشی


سلام
ممنون خیلی زیبا بود

سمیرا پنج‌شنبه 23 دی 1389 ساعت 12:49 ب.ظ

به تو میگن دختر خوب
پست پاینی رو ترجمه کن لطفا

دیگه داری پر رو میشی

تارا (تاراسبز) جمعه 24 دی 1389 ساعت 03:12 ب.ظ http://tara-sabz.blogsky.com

سلام وب خوبی داری
اگه مایل بودی برای تبادل لینک به وب من هم سر بزن
منتظر حضور سبزت هستم .......

سجاد اسکندری شنبه 25 دی 1389 ساعت 12:21 ق.ظ http://www.1920.blogsky.com

من با اجازه لینکتون کردم

ع پنج‌شنبه 30 دی 1389 ساعت 07:54 ب.ظ

ث

حالا این یعنی چییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد