قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

قاصدکی می گرید

کاش لبخندی باشم روی لبانت..............کاش

Dieu, je te remercie

اگه مرغ آمین همراه دعاهای ما شده باشه که امیدوارم همینطور باشه، باید بگم مبینای عزیزم روز پنج شنبه یه عمل جراحی سخت رو پشت سر گذاشته، دکتر گفت تومور رو کاملا از سرش خارج کردند ولی برای تعیین نتیجه نهایی عمل یعنی اینکه موفقیت آمیز بوده یا نه باید چندروز صبر کرد من که نتونستم ببینمش چون ممنوع الملاقاته ولی پدرش خیلی امیدوارانه تر و محکتمر حرف می زنه. یادتون نره مبینا و مبییناهای دیگه رو دعا کنید و انرژی مثبت براشون بفرستید.  

نظرات 15 + ارسال نظر
خاک سرخ شنبه 18 دی 1389 ساعت 04:12 ب.ظ http://www.khakesorkheman.blogsky.com

سلام گرامی دلارام عزیز
برای مینا سر نماز دعا می کنم
نوشته زیبائی است

یامن اسمه دواء و ذکره شفاء
در پناه حق باشید
با مهر

سمیرا شنبه 18 دی 1389 ساعت 05:38 ب.ظ

خدا را شکر
امیدوارم سلامتیش رو کامل بدست بیاره

راستی چرا اینکارو می کنی؟
کار جالبی نیست

چکار کردم نازنین؟


عکس منو یاد باربا بارا انداخت

امیدکه خدا کمک کند...
سلام دوست عزیز

نگاه کردم ولی چیزی نبودکه ...!حالا توبیا قلبم رانگاه کن....
====
توراکه می بینم مکث می کنم؛مثل ویرگول.

چشمانت را خوب باز نکرده بودی وگرنه میدیدی!

تو شنبه 18 دی 1389 ساعت 11:03 ب.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

خدا رو شکر...

بله
خدا را شکر

یک دوست یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 09:43 ق.ظ

سلام خانم دالارام
خوشحالم که از نگرانی شما کاسته شده

سلام
و ممنون

یک دوست یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 09:45 ق.ظ

دوباره سلام

این شعرواره هم واقعا قشنگه ولی یه سوال چرا جای نظر نداره؟ تازگیها بخش نظردهی شعرا و حرفای قشنگتون رو مسدود می کنید چرا؟

با سلام مجدد
بخش نظردهی برخی از پست ها تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد
لطفا سوال نفرمایید

سمیرا یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 11:10 ق.ظ

همینکه این دوست بالایی گفته
این لوس بازیا برای چیه که نمیدازی کامنت بذاریم؟

چون نمیخوام برای کسی سوء تفاهمی بوجود بیاد همین و بس
اخه تو که نمیدونی بعضی وقتا بعضی از کامنتها اعصابم را خورد میکنه

من اینجا برای دل خودم می نویسم

مهرداد یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 11:16 ق.ظ

سلام
فکر نمی کردم وبلاگتون به این خوبی باشه ولی دستمریزاد معلم سخت گیر سرکلاس اینقدر ملایم و لطیف تو وبلاگش

من برعکس شما زیاد از زمستون خوشم نمیاد چون زودی سرما می خورم

بازم بهتون تبریک میگم
و به قول فرانسوی ها:‌Bonne continuation

به به
برف آمد و بوی مهرداد آورد

دیگه اینقدرها هم قابل تعریف نیست پسر هرچند کار من برای خودم کامله!

چرا؟ زمستون به این خوبی و قشنگی . خوب همه تو این فصل مریض می شن بیشتر از قبل ولی دلیل نمیشه از الطاف خدا ذو بگردونیم که!

درستم که خوب یاد گرفتی چشم نخوری

مذاب ها یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 12:32 ب.ظ http://mozabha.blogsky.com

خداوندا
دل سرشار از مهرت را ضمانت کرده ام.....
و چه ضمانتی بالاتر از دل تو که همواره پر مهر میتپد....
میبینا و خانواده اش ، چشم بر این ضمانت دوخته اند.....
تو که آبروی مرا نمی بری؟.....
می بری؟....
نه.... هرگز اینگونه نیستی .....
ذات تو با اینگونه بودنی بیگانه است.....
مبینای عزیز شفا یافته ، با دستهای گرم و مهربان تو بدرقه میشود و به آغوش خوانواده اش باز میگردد... من از لبخندهای تو مطمئنم..... همان لبخندهایی که مرا عاشق کرده اند.

گربه تنها یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 01:53 ب.ظ http://devil-angel.blogsky.com

از ته دل امیدوارم که همه بیماران خوب بشن
و برای کامنت اون بالا
اگر گل نرگس دوست داری برای خودت بخر و لذتش را ببر ... دلیل نیست کاری را برای دیگران انجام دهی .... پس خودت چی ؟

دقیقا این کاریه که امروز انجامش دادم

الهه زمینی یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 03:31 ب.ظ http://www.shahmoradi.blogsky.com

قاصدک
قاصدک ! هان ، چه خبر آوردی ؟
از کجا وز که خبر آوردی ؟
خوش خبر باشی ، اما ،‌اما
گرد بام و در من
بی ثمر می گردی
انتظار خبری نیست مرا
نه ز یاری نه ز دیار و دیاری باری
برو آنجا که بود چشمی و گوشی با کس
برو آنجا که تو را منتظرند
قاصدک
در دل من همه کورند و کرند
دست بردار ازین در وطن خویش غریب
قاصد تجربه های همه تلخ
با دلم می گوید
که دروغی تو ، دروغ
که فریبی تو. ، فریب
قاصدک 1 هان ، ولی ... آخر ... ای وای
راستی آیا رفتی با باد ؟
با توام ، آی! کجا رفتی ؟ آی
راستی آیا جایی خبری هست هنوز ؟
مانده خاکستر گرمی ، جایی ؟
در اجاقی طمع شعله نمی بندم خردک شرری هست هنوز ؟
قاصدک
ابرهای همه عالم شب و روز
در دلم می گریند

دوسش دارم ، این شعر را

ممنون

وفا یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 11:44 ب.ظ http://vafa.blogsky.com

ممنونم که سر بهم میزنی

خاک سرخ دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 08:23 ق.ظ http://www.khakesorkheman.blogsky.com

سلام
پست های دیگر رو هم خواندم .
خوب بود
در پناه حق باشی

مانا دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 10:28 ق.ظ

مثل خودتون اول سلام

خوشحالم که حال دوستتان بهتر شده

غمی در نوشته های شماست، امیدوارم این اندوه از دل آرامتون بره بیرون

سلام و ممنون

یک دوست دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 12:01 ب.ظ

خوبه اهل موسیقی هما هم که هستی
مه پاره و ناز و ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد